۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۲

عسگری در گفت‌وگو با مهر:

کار رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان یکسره می‌شود

کار رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان یکسره می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: شکست استراتژیک رژیم صهیونیستی برای همگان عیان است و قطعاً با اتحاد مسلمانان، کار این رژیم شوم یکسره خواهد شد.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در واکنش به بمباران بیمارستان المعمدانی و کشته شدن جمعی از مردم مظلوم فلسطین بر اثر این جنایت، گفت: حمله به بیمارستان با سلاح‌های غیرمتعارف آمریکایی نشانه اقتدار نیست، بلکه نشانه ضعف و وحشت صهیونیست‌هاست.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب و کودک‌کش است و باید هر چه سریع‌تر این غده سرطانی از بین برود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که جرأت مبارزه مستقیم و زمینی با مجاهدان حماس را ندارد، با کشاندن مردم بی‌پناه به بیمارستان و بمباران و نسل‌کشی دسته‌جمعی، مرزهای جنایت جنگی را جا به جا کرد تا مقاومت فلسطین را بشکند.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها گویا از این مسأله غافل هستند که با هر قطره خون و اشک مردم مظلوم غزه، عزم مبارزان جزم‌تر و صفوف جبهه مقاومت منسجم‌تر می‌شود.

عسگری با بیان اینکه سناریوهای جبهه مقاومت آماده است، گفت: شکست استراتژیک رژیم صهیونیستی برای همگان عیان است و قطعاً با اتحاد مسلمانان، کار این رژیم شوم یکسره خواهد شد.

وی با انتقاد از مجامع بین‌المللی که در مقابل وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند، اظهار داشت: نسل‌کشی غزه در زمانه‌ای رخ می‌دهد که نهادهای بین‌المللی مدعی صلح و امنیت در اوج ناکارآمدی و بی خاصیتی قرار گرفته‌اند و نه تنها هیچ موضعی علیه صهیونیست‌ها نمی‌گیرند، بلکه با آنان همراهی هم می‌کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت و دولت‌های اسلامی باید در برابر این کشتار و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی متحد باشند، تصریح کرد: رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی نشان داده که به هیچ ارزش، قانون و عرفی احترام نمی‌گذارد و قطعاً جنایت‌های آنان از سوی جبهه مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که جنایات رژیم صهیونیستی تا این حد فجیع و غیرانسانی است، امیدواریم کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل هستند، از این کار خودداری کنند.

کد خبر 5915678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha